Quan comunicar ciència és un joc

gamificacion

 

Aquest matí hem començat a construir allò que, esperem, siga un veritable procés de gamificació de la comunicació científica a la Universitat Jaume I en el marc del projecte #ÀgoraDigital per potenciar les narratives transmèdia i un diàleg dinàmic i participatiu amb la ciutadania.

La primera clau per posar en marxa l’engranatge serà elegir un objectiu en un context determinat per tal de planificar tota l’estratègia.

Tenim clar que la nostra principal meta és que els investigadors de l’UJI comuniquen la ciència el millor possible a través dels nous canals de l’entorn digital, com ara el nostre blog i les xarxes socials, especialment, Twitter.

Autonomia, control del procés i reconeixement social són tres de les bases de la gamificació amb la finalitat que els científics se senten motivats per comunicar la seua tasca investigadora.

Ens posem en marxa per dissenyar i inspirar #Reptes #CiènciaUJI #ÀgoraDigital.

 

Emilio Sáez | @evocion
Grupo ITACA. Departament Ciències de la Comunicació

Maria Josep Picó | @mariajpico
UCC+i SCP

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.

Deja una respuesta

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *