Aposta per la divulgació científica

anaAna María Sánchez, Grupo Neurobiotecnologia.

El compromís por la divulgació científica i la millora educativa dels grups de recerca que formen part del projecte de comunicació científica transmèdia ÀgoraDigital, promogut per la UCC+i de la Universitat Jaume I, ha quedat palès avui en un merescut reconeixement. Tres d’aquests grups han rebut diversos guardons atorgats aquest matí a l’Escola de Doctorat en el marc del programa d’ajudes concedides pel Banc Santander.

La professora d’Anatomia de la Facultat de Ciències de la Salut Ana Sánchez ha guanyat el tercer premi de la segona edició del concurs de vídeos de divulgació científica Reasearch Pitches.

ferranEls professors Ferran Martínez i Carmen Agustín (UV).

El grup de recerca en Neuroanatomia Funcional (Neurofun) liderat pel professor Ferran Martínez ha aconseguit el VIIè Premi de Divulgació Científica.

rafaRafael Ballester i l’equip Unisexsida.

D’altra banda, membres del grup Unisexsida, liderats pel professor de Psicologia Rafael Ballester, han estat guardonats en la XVIIna edició del Premi Millora Educativa.

Enhorabona a tots!

Maria Josep Picó
UCC+i
Servei de Comunicació i Publicacions
@mariajpico

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.