Dissenyant l’estratègia transmèdia #ÀgoraDigital

transmedia_UJI

Un dels reptes més importants del projecte de difusió científica #ÀgoraDigital  de la Universitat Jaume I és construir una estratègia sòlida de comunicació transmèdia, uns bons fonaments per donar continuïtat a aquesta iniciativa innovadora, la qual compta amb el suport de la FECYT.

Per a aquesta tasca, tenim la sort de disposar de la col·laboració d’Esteban Galán, professor del Departament de Ciències de la Comunicació de l’UJI, membre del Grup d’Investigació en Tecnologies Aplicades a la Comunicació Audiovisual (ITACA), qui, a més, compta amb una destacada trajectòria en la recerca sobre tecnologia digital i producció digital transmèdia.

esteban_galanEsteban Galán al despatx de la Facultat de Ciències Humanes i Socials. UJI.

De moment, no us Podem avançar massa detalls. El pròxim 11 de juliol celebrarem una trobada #ÀgoraDigital a Espaitec i, mentrestant, la pròxima setmana, l’equip viatgem a la Universitat Autònoma de Barcelona per assistir al Congrés Internacional sobre Noves Narratives, on també parlarem d’#ÀgoraDigital. Serà la primera comunicació del nostre projecte en l’àmbit internacional!

Anirem explicant!

Maria Josep Picó
@mariajpico
UCC+i
Servei de Comunicació i Publicacions
UJI

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.