Estrenem grup d’investigació #CiènciaUJI

Semiconductors Avançats. Aquest és el nom del nou grup d’investigació de l’UJI que he començat a coordinar al Departament de Física de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, alhora que integrat en l’Institut de Materials Avançats (INAM).

Així,  liderant una nova responsabilitat amb il·lusió per formar un bon equip de científics i una investigació de qualitat, tanquem un curs molt intens i enriquidor. Molts han estat els resultats, els congressos, etc, però sobretot he de destacar la satisfacció d’haver aconseguit el projecte #NoLimit la primera grant de l’ERC a UJI amb un finançament de 2 milions euros per a cinc anys.

Les línies més importants del Grup de Semiconductors Avançats (GAS) de l’UJI són òbviament els materials semiconductors més novedosos com ara els punts quàntics col·loïdals o les perovskites d’halur, i l’aplicació d’aquests materials en dispositius optoelectrònics. Estem especialment interessats en els dispositius fotovoltaics i emissors de llum com ara els LED.

GAS

GAS dóna els seus primers passos amb un grup joves investigadors com ara Marta Vallés Pelarda, Bruno Clasen Hames, Thi Tuyen Ngo i Ehsan Hassanabadi. Un grup internacional provinent de tres continents i que esperem ampliar en breu. Fent equip, esperem desenvolupar la millor ciència possible per atendre noves necessitats de la societat com ara les energies renovables, les fonts de llum eficients i barates, o nous camins de comunicació de senyal.

Iván Mora Seró
@IvanMoraSero
@inam_uji

@IvanMoraSero
@inam_uji
Universitat Jaume I

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.