Treballs final de grau i Treballs final de màster a la Biblioteca

Vols saber com dipositar i com consultar els treballs final de grau i treballs final de màster a la Biblioteca?

Expliquem a continuació com depositar i com poder consultar els treballs finals dels diferents estudis a la Biblioteca de la UJI.

font: Treball Final de Grau- UIB

Els ensenyaments oficials de grau i de màster conclouen amb la defensa d’un treball final. En la universitat Jaume I aquests treballs s’anomenen: Treballs Finals de Grau (TFG) i Treballs Finals de Màster (TFM).

D’acord amb la Normativa dels treballs de final de grau i de final màster de la Universitat Jaume I (desembre 2012),  els/les  estudiants presentaran els seus treballs finals en suport electrònic i, en alguns casos, també en suport paper. Són les diferents comissions de titulacions, direccions de màster o  el departament els encarregats d’enviar aquests treballs a la Biblioteca, després d’avaluats, per tal d’ introduir-los en el catàleg de la Biblioteca, i en el Repositori UJI, seguint el procediment establert que pots consultar en la web de la Biblioteca

Si eres estudiant i vols difondre el teu treball en el Repositori, posa’t en contacte amb el departament o tutor, per entregar el treball en format pdf i signar la següent autorització de dipòsit:

Autorització per a la difusió en accés obert del treball de final de grau o de final de màster (valencià / español)

Authorisation for open access dissemination of the Bachelor’s/Master’s Degree Final Project in the UJI Repository (valencià / english)

Per a la consulta dels treballs acadèmics et pots dirigir a la Biblioteca.

Tots els treballs acadèmics, tant els actuals Treballs finals de Grau i de Màster, com els anteriors treballs finals de carrera, projectes o tesis de màster, tesis de llicenciatura o tesines, treballs d’investigació de doctorat o els projectes del Permi Càtedra Increa estan introduïts en el catàleg de la Biblioteca.

Per localitzar aquests treballs dins el catàleg de la Biblioteca pots buscar per títol, autor, departament o matèria, i per concretar més la cerca, pots clicar en cerca avançada i buscar per tipus de material: TESIS,PFC, TFC.

Els treballs acadèmics en suport paper es poden consultar a la Biblioteca, però estan exclosos de préstec, per ser documents originals únics.

Per a consultar aquests treballs, s’ha de entregar al mostrador de préstec de la Biblioteca la sol.licitud consulta tesis i treballs investigació i presentar una autorització de l’autor/a o del tutor/a, indicant si permet també o no la reproducció total o parcial.

Els treballs acadèmics en suport electrònic (i que compten amb l’autorització de l’autor) es poden consultar a text complet en el Repositori UJI. Dins UJI: Trabajos académicos, pots trobar els treballs finals de grau i treballs finals de màster, organitzats per titulació.