Torres-Dulce considera imprescindible la reforma de la Justicia española

La Universitat Jaume I, a través del Departament de Dret Públic de la Facultat de Ciències Jurídiques i Econòmiques, ha homenatjat el fiscal Fernando Herrero-Tejedor en un acte acadèmic on s’ha recordat tant la seua figura com les seues aportacions jurídiques i la seua contribució a la universitat. L’acte ha reunit nombroses autoritats de l’àmbit acadèmic i jurídic, així com familiars i amics d’Herrero-Tejedor.

En el acto, el Fiscal General de l’Estat, Eduardo Torres-Dulce, ha impartit la conferència magistral titulada «El Ministeri Públic al segle XXI». Torres-Dulce s’ha mostrat a favor de reformar la Justícia en tractar-se d’una exigència imprescindible, i ha argumentat que cal reformar-la perquè és la base de l’Estat de Dret, la garantia de les llibertats individuals i col·lectives necessàries per a la convivència i perquè les societats modernes necessiten resoldre els conflictes quotidians, entre altres raons.

Más información y vídeo completo en diferentes formatos.

SCP UJI. Octubre 2014