De la sostenibilitat al benestar: aportacions de la ciència a la societat

Esta entrada también está disponible en: English, Spanish

Per què és necessari investigar? Quin és el paper de la ciència en el món actual? 24 investigadors i investigadores de la Universitat Jaume I reflexionen sobre la importància dels avanços científics en el vídeo De la sostenibilitat al benestar: aportacions de la ciència a la societat. Millorar la qualitat de vida, fer un món més sostenible, superar nous reptes, desenvolupar nous coneixements, avançar en nous camps socials i aportar visió crítica són alguns dels objectius de la ciència destacats pels investigadors i investigadores.

El vídeo ha sigut produït per la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de la Universitat Jaume I, adscrita al Servei de Comunicació i Publicacions, en el marc del projecte «Fem ciència excel·lent. Promoció audiovisual dels grups d’investigació d’alt rendiment de l’UJI» desenvolupat gràcies a la col·laboració de la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri d’Economia i Competitivitat i de les empreses Facsa i Iproma del grup Gimeno Servicios. El projecte s’ha completat amb quatre vídeos sobre grups d’alt rendiment de la Jaume I, un vídeo en què el personal investigador reflexiona sobre l’aportació de la ciència a la societat i 15 vídeos de vocabulari científic en què s’expliquen conceptes relacionats amb el treball d’investigació de cada un dels grups. A fi d’afavorir l’accessibilitat de totes les persones i la internacionalització, tots els productes audiovisuals estan subtitulats en espanyol per a persones sordes i en anglès.

[Vídeo subtitulat en espanyol per a persones sordes]

UCC+i UJI. Setembre 2014

Enllaços d'interès