Què fa una xica com jo en un lloc com aquest?

Esta entrada también está disponible en: English, Spanish

La professora Irene Epifanio del Departament de Matemàtiques de la Universitat Jaume I de Castelló fa un repàs de la seua trajectòria investigadora que ha abastat diversos àmbits com l’anàlisi d’imatge, la geometria o l’anàlisi de dades, per centrar-se últimament en l’aplicació de l’estadística al disseny ergonòmic, en concret, al disseny de les cabines de la força aèria americana, dins de les Jornades «En què investiguen els matemàtics de l’UJI?», organitzades pels responsables del Grau de Matemàtica Computacional i del Departament de Matemàtiques amb la finalitat d’explicar de forma senzilla el seu treball de recerca.

UCC+i UJI. Febrer 2015

Enllaços d'interès