Ciència UJI en Ràdio Castelló Cadena SER: Laboratori NeuroFun

Esta entrada también está disponible en: English, Spanish

Els investigadors del Laboratori de Neuroanatomia Funcional NeuroFun de la Universitat Jaume I Ferran Martínez i Carmen Agustín expliquen el treball de recerca del grup especialitzat en l’estudi amb animals del funcionament del cervell. Entre les línies de recerca del grup es troben aspectes com la neuroendocrinologia del comportament maternal, la neurobiologia de l’agressió i del comportament social, el paper d’olors i feromones en comportament social i emocional, el comportament alimentari, la regulació emocional en estats d’ansietat i por i la teràpia gènica en malalties neurodegenerativas, entre altres.
El vídeo forma part d’una sèrie d’entrevistes realitzades pel periodista Alberto Suarez als grups d’investigació de la Universitat Jaume I a fi de donar a conéixer la seua àrea d’investigació, el treball que desenvolupen i els últims avanços aconseguits. Les entrevistes, que s’emeten els divendres en l’espai “Hoy por hoy Castellón” de Radio Castellón Cadena SER, compten amb la col•laboració de la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació (UCC+i) de l’UJI, patrocinada per la Fundació Espanyola per a la Ciència i la Tecnologia (FECYT) del Ministeri d’Economia i Competitivitat, les empreses Facsa i Iproma i l’Aula Dávalos-Fletcher de la Cultura.
UCC+i UJI. Juny de 2015

Enllaços d'interès