El Comitè d’Empresa de la Universitat Jaume I exigeix la signatura del Conveni Col·lectiu de Personal Laboral d’Universitats Públiques

En reunió celebrada el dia 16 d’octubre de 2019 es va decidir per unanimitat exigir al Govern de la Generalitat Valenciana la signatura immediata del Conveni preacordat el 24 d’abril de 2019, així com estudiar accions per manifestar el nostre malestar per aquesta dilació.

El Comitè d’Empresa de la Universitat Jaume I es mostra molest i sorprès davant la immobilitat del Govern de la Generalitat Valenciana a l’hora de signar definitivament un Conveni Laboral de les Universitats Públiques Valencianes que ja havia estat preacordat, i que ha estat resultat de més de tres anys de negociacions entre sindicats, universitats i Generalitat.

La signatura d’aquest Conveni implica la implementació de milllores absolutament justes i necessàries per a un personal laboral que des de 1999 no disposa d’un marc col·lectiu que establisca unes condicions comunes entre les universitats valencianes. Sent l’única comunitat autònoma que no disposa d’un conveni col·lectiu, resulta encara més inexplicable el manteniment d’una situació anòmala que només requereix la signatura per part de la Generalitat Valenciana.

El Comitè d’Empresa de la Universitat Jaume I exigeix el compliment dels compromisos preacordats en les negociacions, la signatura del Conveni i l’aplicació immediata de les mesures contemplades en ell.

En el cas contrari, el Comitè d’Empresa de la Universitat Jaume I plantejarà accions i mesures de pressió amb el propòsit fer realitat la signatura compromesa pel Govern de la Generalitat Valenciana.