STEPV-UJI demana el pagament total de la Carrera Professional

El 22 de novembre STEPV presentà una proposta d’esmena a la disposició addicional 26ª del Projecte de llei de pressupostos de la Generalitat per al 2018, per tal que el PAS de les universitats públiques perceba en 2018 un percentatge superior al 66% de les quanties del complement de carrera professional. La proposta la va presentar per registre a la mesa i als grups parlamentaris Compromís, Ciudadanos, PSPV-PSOE i PODEMOS/PODEM.

El diari de Sessions de la Comissió d’Economia, Pressupostos i Hisenda, que tingué lloc el dia 13 de desembre de 2017, arreplega la intervenció del diputat David Torres Garcia, del grup parlamentari PODEMOS/PODEM a les Corts Valencianes, defensant l’esmena presentada, (intervenció que trobareu a la pàgina 1381), consistent en fixar en un import mínim del 66% del complement de carrera professional per al PAS de les universitats públiques.

L’esmena sobre la carrera professional, que és la nº 51, s’aprovà per 9 vots a favor, 1 en contra i 5 abstencions.

Com que ha desaparegut en la Llei de Pressupostos el límit del 66% de la carrera professional, i que les universitats no necessiten cap autorització per part de la Generalitat, la decisió correspon exclusivament als equips rectorals.

Donada l’aprovació de l’esmena als Pressupostos de la Generalitat per al 2018, on s’estableix en un 66% el percentatge mínim a pagar en concepte de la Carrera Professional del PAS, la secció sindical del STEPV a l’UJI demana en aquest escrit presentat per registre, el pagament total de la Carrera Professional.