El mòbil a les aules universitàries

Inauguració i 1ª conferència. Jornadas: Saca el movil y aprende

Les possibilitats que ofereix el telèfon mòbil intel·ligent als processos d’aprenentatge en les aules universitàries. Aquesta temàtica s’està debatent avui a la Universitat Jaume I.

El professor de la Universitat Politècnica de Catalunya Miguel Valero ha oferit la conferència inaugural en la qual ha advocat per una docència que avalue no sols les competències individuals sinó també les capacitats derivades de l’aprenentatge social. En aquest sentit, ha explicat que és interessant analitzar com la tecnologia pot ajudar a millorar la docència en aspectes com ara la cooperació entre estudiants, el respecte a la diversitat de talents o l’aprenentatge actiu. No obstant, també ha apuntat que la tecnologia sempre ha d’estar al servei de l’aprenentatge i no és la resposta per si mateixa.

Les Jornades DIMEU: Dispositius Mòbils en l’Educació Universitària -organitzades pel Grup d’Innovació Educativa GIE TEAM de l’UJI amb la Unitat de Suport Educatiu- conclouran aquesta vesprada amb tallers pràctics sobre alguns recursos digitals que es poden utilitzar a classe com ara Kahoot! o Socrative.

Alicia Andrés
@zonalunar
Servei de Comunicació i Publicacions UJI

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.