De la tirania del plom a l’era transmèdia

Més contents no podem estar amb aquesta setmana #ÀgoraDigital. Hem aconseguit avançar en identitat digital de la comunitat investigadora de l’UJI amb el professor Francesc Esteve, del Grup GREAT, hem acordat col·lectivament el repte transmèdia de l’estiu, amb la inspiració de la Serra d’Irta -ja us contarem- i hem aprofundit en el disseny de la gamificació del projecte de comunicació científica transmèdia i RRI.

Diàleg sempre enriquidor, un autèntic luxe! Conèixer el periodisme polític dels EUA de la mà de la professora Eulàlia P.Abril de la Universitat d’Illinois de Chicago amb els companys del Grup de Recerca en Periodisme, Comunicació i Poder -dirigit per Andreu Casero-, reflexionar amb Ramón Pardo sobre l’evolució del periodisme. Ramón, excompany de la redacció de Levante-EMV -ell a Castelló, jo a València- recordava l’època que es vivia «sota la tirania del plom»…. I ara, al paradigma digital, explorant les noves possibilitats de les narratives transmèdia, des del Servei de Comunicació i Publicacions i el Departament de Ciències de la Comunicació.

gamificant_agora

Amb Esteban Galán i Emilio Sáez a la Facultat de Ciències Humanes i Socials de l’UJI.

Per acabar, injecció en vena de creativitat i reflexió innovadora gràcies a Emilio Sáez (@evocion) i Esteban Galán (@galaneteban) del Grup de Recerca ITACA. El seu know how en transmèdia és clau en #ÀgoraDigital, com també la complicitat. Gràcies! I tot, sense renunciar a passar-nos-ho bé!

Perquè no podem gamificar la comunicació científica sense gaudir del repte!!! Emilio, benvingut pel nou terme! #àgorers! Ni tampoc deixar de compartir els reptes personals, paral·lels a la vida universitària i la recerca acadèmica. El nostre vessant humà i humanístic -com destacaria el degà de la nostra Facultat de Ciències de la Salut, Rafael Ballester- és imprescindible.

Mireu i compartiu el repte de córrer descalç fins a Ourense!
Més info

Maria Josep Picó
@mariajpico
UCC+i
Servei de Comunicació i Publicacions
UJI

Esta entrada fue publicada en Sin categoría. Guarda el enlace permanente.