Inscripció

Les Jornades s’adrecen al personal investigador, l’estudiantat, els professionals i el públic en general.
Els temes de les Jornades abasten interessos del món acadèmic, dels serveis lingüístics, del personal de seguretat, en especial agents de la policia, els professionals de la migració, els educadors, els responsables de la formulació de polítiques i els tècnics de planificació i normalització lingüístiques i culturals.

La inscripció pot formarlitzar-se a través d’aquest formulari en línia. Hi podeu fer constar si tindreu necessitats d’interpretació.

Inscripció

• Tarifa general: 120€ (a partir de l’1 de març de 2017)
  • Tarifa reduïda: 70€ (fins a l’1 de març de 2017).A causa dels problemes amb el sistema informàtic de l’1 de març, la inscripció avançada, amb preu reduït, serà oberta fins al 8 de març de 2017. Disculpeu les molèsties.
  • Autores i ponents: 120€ (entre el 15 d’octubre i l’1 de desembre de 2016)
  • Personal UJI: 50€
  • Estudiantat i persones en desocupació: 25€ (cal proporcionar-ne documentació acreditativa, excepte l’estudiantat UJI).

La inscripció i el pagament de la Jornades es podrà fer a través del Portal d’inscripcions de la Universitat Jaume I entre octubre de 2016 i maig de 2017 (consulteu les tarifes i els terminis). Una vegada emplenat el formulari d’inscripció i realitzat el pagament, rebreu un missatge de confirmació.

Tant les persones assistents com que presenten comunicació o pòster han d’inscriure’s prèviament utilitzant el formulari. La quota d’inscripció inclou l’assistència a totes les sessions, presentacions, tallers, reunions i els refrigeris durant les pauses. Les actes electròniques es proporcionaran a l’inici de les Jornades.

Hi ha previst un sopar de cloenda de les Jornades. En donarem més informació pròximament a través d’aquest mateix web.

Anul·lació d’inscripcions
L’anul·lació de les inscripcions o la sol·licitud de modificacions s’han de presentar per escrit al Departament de Traducció i Comunicació. Es poden sol·licitar anul·lacions abans del 10 de març de 2017. A partir de llavors, no es podrà efectuar cap reemborsament. No obstant això, la inscripció es podrà canviar de nom si la persona que desitja cancel·lar-la en troba una altra que la substituïsca. Per obtenir més informació sobre el reemborsament, les vies de reclamació o d’anul·lació, poseu-vos en contacte amb el Departament de Traducció i Comunicació.