Localització

Universitat Jaume I, Castelló de la Plana

Campus UJI

En aquest enllaç podeu trobar informació turística sobre la ciutat.

Localització

TD0301CC – Aula Magna de l’Escola Superior de Tecnologia i Ciències Experimentals, Universitat Jaume I, Castellón de la Plana.

On menjar?

plano-UJI-REST-ES

Com arribar-hi

tram cs

Des del centre

Cada 15 minuts aproximadament, un tramvia (el TRAM) connecta la ciutat i el campus de la Universitat. Els bitllets senzills es poden comprar directament en el TRAM. Si voleu targetes de viatges múltiples, haureu d’anar a un estanc. També podeu agafar l’autobús (línies 11, 12 i 15). Per a més informació sobre els preus i els horaris, podeu consultar aquest enllaç.

Des de l’estació de tren

Es pot agafar el TRAM a l’estació de tren (a la porta nord que comunica amb l’estació d’autobusos). També podeu agafar un taxi en la porta sud. Si preferiu caminar, el campus es troba a poca distància de l’estació de tren (a uns 25 minuts a peu).

Des de l’aeroport de València

L’aeroport de València (Manises) està a uns 55 minuts amb cotxe de la Universitat (consulteu ací la ruta). També podeu agafar el metro des de l’estació de Xàtiva, i fer allà mateix un transbord amb l’estació central de València (Estació del Nord). En aquesta estació podeu agafar un tren de rodalia (cada 30 minuts) o un Euromed/Intercity (cada hora). Consulteu aquest enllaç per comprar els bitllets de tren. També pode agafar l’autobús des de l’aeroport (més informació ací).

5404041855_aab287cc4a_o