El nou Repositori sobre RTVV de l’UJI

Aquest espai està dirigit a la recopilació de tot tipus de material per a crear un repositori entorn a la Radiotelevisió Valenciana per tal de preservar la memòria viva del que ha estat el major mitjà de comunicació de la societat valenciana.

Esta web naix per a donar continuïtat a eixa necessitat de mantindre viu el debat sobre el servei públic dels mitjans autonòmics creats per a dotar de visibilitat les costums, la llengua, l’economia, la identitat, en definitiva, la cultura d’un territori.

Aquest site es crea en el si del ComLoc 2013 i està adscrit a la Universitat Jaume I.

Gràcies a totes les persones involucrades que han treballat a contracorrent per a que el ComLoc 2013, ara més que mai,  haja estat una realitat innegable.

Repositori RTVV

Imatge en l'escenari del  ComLoc 2013. J. Plasencia