Les bones pràctiques públiques nacionals

El darrer 21 de febrer es va cel·lebrar en Barcelona la V Jornada de Recerca en Comunicació dels Països Catalans a la Societat Catalana de Comunicació. El Catedràtic de Comunicació del la Universitat Jaume I, Javier Marzal, va intervindre en el congrès amb una conferència titulada “Les bones pràctiques públiques nacionals”.

La seua ponència es va centrar en el cas de la Radiotelevisió Valenciana i com eixes bones pràctiques, essencials per a consolidar i gaudir d’un bon servei d’informació públic, no s’ha cumplit, “RTVV ha estat un exemple de com no s’ha de gestionar una radiotelevisió pública”.

Javier Marzal va fer un repàs del “Decàleg de bones pràctiques de la comunicació local pública” que va dissenyar el Laboratori de Periodisme i Comunicació per a la Ciutadania Plural de la Universitat Autònoma de Barcelona en 2003 i com estes no s’han aplicat a en l’ens valencià.

En este enllàç Javier Marzal Bones pràctiques públiques podreu descarregar-vos la seua ponència sencera.