Recollida de signatures per a la futura Radiotelevisió Pública Valenciana

Des del darrer 23 d’abril ja és possible per al tots el ciutadans de la Comunitat Valenciana afegir la seua signatura en la recollida de signatures per a la creació d’una Radiotelevisió Pública Valenciana.

Es tracta d’una Iniciativa Legislativa Popular (ILP) per a que en Corts es puga debatre l’aprovació d’una llei que avale la creació d’una ràdio i una televisió públiques en el marc de la Comunitat Valenciana.

Entorn a 400 fedataris seràn els encarregats de coordinar esta recollida, ja són 160 els oficials, a les diferents provícies de la Comunitat. Seran necessàries, almenys, 50.000 signatures per a esta ILP aplegue a si de les Corts.

El pròxim dimecres 30 d’abril a les 12h del migdia en les Corts, es realitzarà l’acte de lliurament de les acreditacions a la resta de fedataris.

Aquesta acció legislativa està promoguda per la Comissió Promotora ILP Servei Públic De Ràdio i TV en Valencià,  integrada per il·lustres personalitats del món de la cultura de la Comunitat Valenciana.

recollida-plecs-de-firmes-1