Jornada sobre Investigació i Innovació Responsable a l’UJI

El projecte de comunicació transmèdia #Àgoradigital té entre els seus objectius fomentar un major i millor diàleg entre la ciència i la societat de cara a avançar cap a la denominada Investigació i Innovació Responsable (RRI per les seues sigles en anglès). El dia 30 de novembre les II Jornades de Responsabilitat Social Universitària ens conviden a debatre i compartir experiències com aquesta al voltant de l’RRI. La sessió vol ser un punt de reflexió entorn als canvis que suposa l’RRI per a la investigació europea i un expositor de bones pràctiques. Serà també una oportunitat per apropar la comunitat universitària a un fenomen que està canviant les polítiques de ciència i tecnologia.

El termini per a la presentació de comunicacions s’ha ampliat fins al 30 de setembre i des de la Unitat de Cultura Científica i de la Innovació de l’UJI volem animar-vos a participar i a ajudar-nos a donar-les difusió a esta sessió entorn l’RRI emmarcada per segon any en les Jornades d’RSU que se celebraran els dies 29 i 30 de novembre organitzades pel Comissionat per l’RSU de l’UJI amb la col·laboració de l’UCC+i i FECYT.

Més sobre #Àgoradigital i RRI

Rosana Sanahuja, UCC+i

Esta entrada ha sido publicada en Sin categoría y etiquetada como . Guarda el enlace permanente.