La Biblioteca UJI a les xarxes socials

La nostra Biblioteca ja està totalment a l’última en el màrqueting digital, pel que fa a les xarxes socials.

Aprofitant la festa de les paelles de l’UJI, del divendres dia 28 de febrer, inaugurarem el nostre compte en Instagram. En ell us mostrarem les nostres fotos i els nostres posts per a estar al dia en tot allò que fem a la Biblioteca.

Instagram se situa en el sisé lloc del rànquing de les xarxes socials més famoses del món. El seu contingut creatiu i d’inspiració ha aconseguit posicionar-la com a favorita entre els joves i els adolescents, experimentant, durant els seus vuit anys d’existència, un dels processos més ràpids de creixement en el mitjà.

Instagram es defineixen com una app de xarxes socials que s’usa per a compartir fotos, vídeos i missatges. I que té com a missió acostar als usuaris amb les persones i coses que els agrada i apassiona. Com també els acosta a comunitats del seu interés, en aquest cas a la Biblioteca; per a compartir experiències, moments especials i quotidians.

Si voleu seguir-nos en Instagram, ho podeu fer en @bibliotecauji.

Actualment a la biblioteca a part del lloc web, on estan explicats en detall tots els serveis i recursos que oferim als nostres usuaris; tenim implementades diverses xarxes socials.

Per això mateix no podem passar en aquest post, sense recordar-vos les altres xarxes socials on està visible la Biblioteca i des d’on tenim com a únic objectiu apropar-vos al Servei de Biblioteca i mostrar-vos tot el que nosaltres com a servei oferim als estudiants de la Universitat Jaume I.

Què oferim?

Dintre de la Biblioteca UJI, hi ha una sèrie de serveis que oferim a la comunitat universitària com poden ser: adquisicions bibliogràfiques, App Biblioteca UJI, Arxiu General de la Universitat Jaume I, Biblioteca Digital Menador, cabines de treball en grup, Centre de Documentació Europea, Docimoteca, formació d’usuaris, ordinadors i impressions, reprografia, premsa i premsa digital, préstecs, Secció d’Obtenció de Documents (SOD) – préstec interbibliotecari, suport a la investigació científica.

A més també comptem amb un gran nombre de recursos que faciliten l’aprenentatge, la investigació i la docència com ara: bases de dades, biblioteca virtual, catàlegs de la Biblioteca, fonoteca digital, gestor de referències bibliogràfiques com el Mendeley, internet i accés remot als recursos electrònics, llibres i revistes electròniques, Normes UNE, Repositori Universitat Jaume I, sumaris de revistes, Tesis Doctorals, Treballs Final de Grau i Treballs Final de Màster…

De quines altres xarxes socials disposem?

Aleshores, ens podeu seguir ací mateix, al nostre Blog La mar de llibres . Però també al Facebook, en Twitter i en Pinterest; cercant-nos sempre i a cada perfil, amb @bibliotecauji.