Bases per a una nova RTVV

Taula rodona titulada “Bases per a una nova radiotelevisió pública valenciana”, celebrada a la Universitat Jaume I el 14 de novembre de 2014.

Participen Luís Lizarán, realitzador de TV i membre de la Taula Sectorial de l’Audiovisual Valencià, Rafa Alborch, productor de TV i membre del Comité d’Empresa d’RTVV, Josep Lluís Fitó, periodista, membre de la iniciativa Legislativa Popular per a una ràdio i una televisió públiques en valencià i membre de la Taula Sectorial de l’Audiovisual de València, i Lola Bañón, periodista i professora associada de periodisme a la Universitat de València. Modera José Javier Marzal, Catedràtic de Comunicació Audiovisual de la Universitat Jaume I.

En aquest debat, els convidats donen la seua visió sobre el que consideren que han de ser les bases per a la restitució d’un servei de ràdio i televisió públics a la Comunitat Valenciana. Així mateix, Luís Lizarán i Josep Lluís Fitó, en nom de la Taula Sectorial de l’Audiovisual Valencià, presenten el document elaborat per aquesta plataforma “Cap a un nou espai audiovisual”.