STEPV-IV demana a l’UJI signar un conveni amb ANECA que incloga l’avaluació de sexennis per part de la CNEAI a tot el personal laboral.

El passat 14 de gener de 2021 en les converses amb ANECA sobre els criteris d’avaluació de sexennis, a una pregunta sobre la possibilitat d’avaluació de sexennis a Ajudants Doctors, es va contestar que sols es necessitava un conveni entre ANECA i les distintes Universitats. A més a més es va afegir que només es convaliden sexennis prèviament avaluats pel mateix CNEAI. Altres Universitats ja s’han posat en contacte amb ANECA per ultimar detalls i fer possible aquesta avaluació.

Per això, agraint la possibilitat ara oberta d’avaluar sexennis per l’AVAP al personal laboral, creiem que ANECA ens dóna ara la possibilitat i d’una sola vegada tinguem avaluats els trams d’investigació, sols pendents de convalidació, per la mateixa CNEAI.

I per tant demanem a l’UJI la signatura d’un conveni que permeta en properes convocatòries, poder sol·licitar l’avaluació de sexennis d’investigació a la CNEAI.