Convocatòria de Mesa Negociadora, dimarts 25 de juny

Convocatòria per al dimarts 25 de juny de 2024, a les 12 h, per celebrar la reunió de la Mesa Negociadora, amb el següent Ordre del dia:

1. Informe del President.
  2. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de nomenament de professorat col·laborador honorífic.
  3. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de professorat dels cossos docents universitaris, permanent laboral i ajudants doctors. Proposta de perfils i de la composició de les comissions de selecció amb la corresponent modificació de l’RLT de PDI.
  4. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de titular d’Universitat i professorat permanent laboral (PPL) per a estabilització d’investigadors amb acreditació R3 i de la corresponent modificació de la RLT del PDI.
  5. Torn obert de paraules.