Ensenyament en valencià a les universitats públiques

Aquest dijous 13 de desembre de 2018, a les 17’30h. parlarem sobre l’ensenyament en valencià a les universitats públiques valencianes a la UJI, en una xarrada organitzada pel SEPC.

En l’informe realitzat per STEPV en 2016, Alfons Esteve Gómez ja destacava que l’ensenyament de les universitats es fa majoritàriament en castellà. En l’última anàlisi es confirma l’estancament generalitzat de l’ensenyament en valencià.
Cal, doncs, un canvi substancial en les polítiques lingüístiques per a augmentar any a any la docència en valencià, així com també la generalització de l’exigència del coneixement del valencià per a accedir a la funció pública universitària, tant de PDI com de PAS.

La xerrada serà a càrrec de la companya Alicia Martí, Directora de la revista Allioli i membre del Secretariat Nacional d’STEPV-IV.