Resum de la Carrera Professional a l’UJI

Aquesta és la cronologia de la implantació de la Carrera Professional a l’UJI:

Maig 2017: Enquadrament de funcionaris de carrera i laborals fixos per part de RRHH.
Es va enviar un correu amb l’enllaç a l’aplicació només als funcionaris de carrera (i personal laboral fix).
16/05/2017: Assemblea informativa carrera professional a càrrec del STEPV.
19/05/2017: Sol·licitud per part del sindicat a RRHH sol·licitant I’enquadrament en la carrera professional dels interins. Vam demanar assistència jurídica al sindicat per a la redacció de la sol·licitud, que es va distribuir i cadascú va decidir si presentar-la o no.
4/07/2017: Resolució del rector en que desestima la sol·licitud (que ens abocava a decidir presentar o no recurs de reposició abans de anar-nos-en de vacances).
27/07/2017: Recurs de reposició contra la resolució del rector.
11/09/2017: Resposta negativa al recurs.
13/11/2017: Demanda contra la Universitat pel reconeixement de la carrera professional. El sindicat va decidir que era un assumpte d’interés sindical, la qual cosa suposava que assumia part del cost.
6 persones vam presentar les sol·licituds individuals però amb l’assistència del STEPV (3 interins i 3 laborals). Hi ha almenys 2 persones que també han anat fent la seua via de reclamacions.
Les demandes dels funcionaris interins van al jutjat del Contenciós-Administratiu i les del personal laboral al jutjat de lo Social.
16/04/2018: Sentencia judicial favorable del Contenciós-Administratiu a funcionari interí.
9/05/2018: Declaracions del gerent en mesa negociadora (acta).
23/05/2018 i successius: Decret d’acord (“sentencia favorable”) per als laborals i es posa fi als processos judicials per que la Universitat reconeix les demandes (aplanament a la sentència).
7/06/2018: Assembla informativa sobre carrera professional per a interins i laborals a càrrec del STEPV, 11 i 17 h en la Sala de Premsa de Rectorat.
19/06/2018: Resolució del Rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es regula el procediment electrònic per a l’accés al sistema de carrera professional horitzontal del PAS funcionari interí i personal laboral temporal.
Juny 2018: Enquadrament del personal funcionari interí i laboral temporal, segons les quanties establertes  a la Llei 22/2017, de 30 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l’exercici 2018.