La MESAV publica el document revisat “Cap a un nou espai”

La Mesa del Sector Audiovisual, MESAV, ha publicat recentment el document revisat “Cap a un nou espai”, un informe que, segons aquesta organització, “és fruit del treball conjunt de les diverses comissions de la MESAV i és el resultat del consens de moltes persones amb una extensa trajectòria professional”.

Entre algunes de les problemàtiques i idees principals analitzades en aquest text es troben les mesures que calen per fer una política audiovisual coherent, l’actual estat de les instal?lacions del Centre de Producció de Programes de Burjassot, la possibilitat d’una ràpida posada en marxa de les emissions, el model de gestió, així com els òrgans interns i externs de control.

El pròxim divendres 17 d’abril el realitzador de televisió Luís Lizarán, el director de cine Ricardo Macián i el Catedràtic en Comunicació Audiovisual i Publicitat Javier Marzal presentaran el document en el ComLoc 2015 que tindrà lloc al Paraninf de la Universitat Jaume I.

Seguidament podeu consultar l’informe complet, tant en valencià com en castellà.

CapUnNouEspaiV2VAL HaciaUnNuevoEspacioV2CAS