CONSIDERACIONS DEL STEPV SOBRE LA PLAÇA DE VICEGERENT

A la darrera Mesa de Negociació, el vicerector va fer una exposició dels llocs que han de canviar en funció dels desitjos de l’equip de govern i, segons les informacions que ens donà, amb la seguretat que totes les persones afectades estaven d’acord amb aquests canvis.

Deixant de banda que la suposada acceptació per part d’aquestes persones no s’ha produït, ara ens trobem davant del primer pas.

Lamentem profundament que el primer canvi a la RLT siga per a ajustar una plaça, existent, la de vicegerent, per a crear una nova de lliure designació, en aquest cas, per a una persona d’una altra Administració.

També ens decep molt que no s’haja tingut en compte la possibilitat de dotar la plaça amb personal propi. Entenem que un canvi d’aquesta naturalesa necessita d’informes tècnics i econòmics per tal d’establir les seues funcions, i a la universitat l’únic document que hem “negociat” va ser un simple full de funcions que ens van donar a la darrera mesa técnica

A més a més no es fa cap referencia a les necessitats de la Universitat, que no es resoldran amb canvis d’aquesta naturalesa.

Aquests diners podrien destinar-se a resoldre altres problemes de la plantilla, com són, sense entrar al detall, la qüestió d’equiparació d’horaris i funcions a 37,5 hores, la situació dels auxiliars o dels oficials de laboratori, a més de deixar en l’aire la negociació encetada l’any 2013 de la RLT.

Per tots aquests motius hem de votar NO a la proposta de l’empresa.