Convocatòria del Consell de Govern núm. 7/2022

Convocatòria del Consell de Govern número 7/22 el divendres 15 de juliol de 2022, a les 10.00 h amb el següent ordre del dia:

Ordre del dia

1. Informe de la rectora
  2. Assumptes generals
    1. Aprovació, si escau, de la designació de la representació del Consell de Govern en el Consell Social.
    2. Aprovació, si escau, de la designació de la representació del Consell de Govern en el Patronat de la Fundació General.
    3. Aprovació, si escau, de la designació de la representació en el Consell Valencià d’Universitats.
    4. Aprovació, si escau, de la modificació del Reglament de funcionament del Departament de Filosofia i Sociologia.
    5. Aprovació, si escau, de la modificació del Reglament de funcionament del Departament de Psicologia Bàsica, Clínica i Psicobiologia.
    6. Aprovació, si escau, de la modificació del Reglament de funcionament del Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics.
    7. Aprovació, si escau, de la modificació del Reglament de funcionament del Departament de Pedagogia i Didàctica de les Ciències Socials, la Llengua i la Literatura.
    8. Aprovació, si escau, de la modificació del Reglament de funcionament del Departament d’Història, Geografia i Art.
    9. Aprovació, si escau, de la modificació del Reglament de funcionament del Departament de Química Física i Analítica.
    10. Aprovació, si escau, de la modificació del Reglament de funcionament del Departament d’Educació i Didàctiques Específiques.
    11. Aprovació, si escau, de la modificació del Reglament de funcionament del Departament de Ciències de la Comunicació.
  3. Estudis i professorat
    1. Aprovació, si escau, de la modificació del pla d’estudis del Grau en Turisme.
    2. Aprovació, si escau, de la modificació del pla d’estudis del Màster universitari en Sistemes Intel·ligents.
    3. Aprovació, si escau, del Reglament dels ensenyaments propis i de formació permanent de la Universitat Jaume I.
    4. Aprovació, si escau, de cursos de formació permanent per al curs 2022-2023.
    5. Aprovació, si escau, de l’extinció del Grau en Enginyeria Agroalimentària i del Medi Rural.
    6. Aprovació, si escau, de la modificació de la composició de la Comissió d’Estudis i Professorat.
    7. Aprovació, si escau, de la proposta de concessió de llicències superiors a 3 mesos.
    8. Aprovació, si escau, de la modificació de la composició de la comissió corresponent al concurs d’accés nº 19927.
  4. Investigació
    1. Aprovació, si escau, de la proposta de concessió del grau de doctorat honoris causa a la Dra. Ángela Nieto Toledano promoguda pel Departament de Biologia, Bioquímica i Ciències Naturals.
    2. Aprovació, si escau, de la sol·licitud d’autorització per a la verificació del Programa de Doctorat en Història, Patrimoni i Territori.
    3. Aprovació, si escau, de la convocatòria d’ajudes predoctorals per a la formació de personal investigador, Acció 3.1 del Pla de Promoció de la Investigació de l’UJI per a l’any 2022.
    4. Aprovació, si escau, de la convocatòria UJI-I3 de procediment selectiu per a incorporació de personal investigador, Acció 3.3 del Pla de Promoció de la Investigació de l’UJI per a l’any 2022.
    5. Aprovació, si escau, de la proposta de modificació del Document de Carrera Docent i Investigadora.-
    6. Aprovació, si escau, de la proposta d’adhesió de la Universitat Jaume I a la Xarxa d’Universitats Valencianes per al foment de la investigació, el desenvolupament i la innovació (RUVID).
  5. Assumptes de tràmit
    1. Aprovació, si escau, de modificacions pressupostàries.
    2. Aprovació, si escau, de l’Oferta d’Ocupació Pública del PAS 2022.
    3. Aprovació, si escau, de la modificació de l’RLT del PAS.
    4. Aprovació, si escau, de la modificació de la Comissió de Política Lingüística.
  6. Torn obert de paraules
  7. Aprovació, si escau, de l’acta de la sessió núm. 7/2022.