Convocatòria de la Mesa Negociadora, dimecres 23 de novembre

Convocatòria ordinària de la Mesa Negociadora el divendres 23 de novembre de 2022, a les 12.30 h amb el següent ordre del dia:

1. Informe del President.
  2. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la relació de sol·licituds de transformacions i promocions de places de professorat corresponent a la segona convocatòria ordinària de l’any 2022 d’acord amb els criteris del DCDI.
  3. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de canvis de dedicació docent de professorat ajudant doctor.
  4. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de professorat dels cossos docents universitaris, proposta de perfils i de la composició de les comissions de concursos d’accés amb la corresponent modificació de l’RLT de PDI.
  5. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de barems específics per a concursos de professorat contractat doctor.
  6. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la modificació del Reglament d’Avaluació de l’Activitat Docent del professorat de la Universitat Jaume I de Castelló.
  7. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la modificació del Reglament sobre llicències i permisos del personal docent i investigador de la Universitat Jaume I de Castelló.
  8. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta d’ampliació de l’Oferta Pública d’Ocupació del personal docent i investigador per a l’any 2022
  9. Torn obert de paraules