Sessió de la Mesa Negociadora, dijous 22 de novembre

Convocatòria per al dijous 22 de novembre, a les 10:00, a la Sala de reunions del gabinet  del rectorat, per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1r.- Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior (Doc 1.)
2n.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de barems específics per als concursos de professorat contractat  (Doc 2).
3r.- Anàlisi, discussió i informe de la relació de sol·licituds de transformacions i promocions de places de professorat corresponent a la segona convocatòria ordinària de l’any 2018 i a la convocatòria anual per excel·lència a catedràtic d’universitat de 2018, d’acord amb els criteris del DCDI( Doc. 3).
4t.– Anàlisi, discussió i informe de la proposta de convocatòria de places d’ajudant doctor i de la corresponent modificació de la RLT del PDI (Doc 4.1–  i Doc 4.2).
5è.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de canvis de dedicació docent de professorat ajudant doctor i de la corresponent modificació de la RLT del PDI (Doc 5).
.- Anàlisi, discussió i informe, de la convocatòria de places de Professorat Contractat Doctor amb caràcter interí (Doc 6.).
7è.- Emissió d’informe  sobre la resolució de la convocatòria UJI-I3 per a la incorporació d’investigadors a la Universitat Jaume I(acció 3.3 del Pla de Promoció de la Investigació 2018) (Doc 7.).
8è.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta d’incloure una clàusula als contractes laborals superior a l’any. (Doc 8.).
9è.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de Calendari laboral 2018 (Doc 9.).
10è.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de convocatòria de 10 places de l’escala administrativa (Doc 10.).
11.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de derogació de la normativa denominada “Criteris per a la confecció de les convocatòries de proves selectives per a l’accés de personal funcionari (de carrera o interí) i provisió de llocs de treball (definitiu o temporal) de personal d’administració i serveis de la Universitat Jaume I.”(s’adjunta normativa que es proposa derogar com Doc 11.)
12.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de l’oferta Pública d’Ocupació per al PAS 2018 (Doc 12.)
13.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de modificació de la RLT del PAS (Doc 13.).
14.- Torn obert de paraules.

Resum de la Mesa negociadora

Acta 7 de 2018