Sessió telemàtica de la Mesa de Negociació, dimarts 14 de juliol a les 10 h

Convocatòria per al dimarts 14 de juliol, a les 10 h, per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, la reunió serà telemàtica.

L’ordre del dia serà el següent:

1.- Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior (Doc 1).
2.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de titular d’Universitat per a estabilització d’investigadors Ramon i Cajal (Oferta Pública d’Ocupació de l’any 2020) i de la corresponent modificació de la RLT del PDI ( Doc 2, Doc 2.1Doc 2.2).
3. – Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la modificació del Document de Carrera Docent i Investigadora ( Doc 3).
4.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de Conveni de reciprocitat entre les Universitats públiques de la Comunitat Valenciana per la percepció del Complement de Carrera Administrativa (Doc 4).
5.- Torn obert de paraules.