Tornem a demanar la retirada de la Medalla d’Or de l’UJI a Rafael Montero

Retall premsa

Arran de les notícies aparegudes en premsa sobre la condemna d’una de les persones distingides amb la Medalla de la Universitat Jaume I, Rafael Montero Gomis, derivada de la causa contra la Confederación de Empresarios de Castellón (CEC) per irregularitats en la gestió de les subvencions per a plans de formació, instem a la Universitat Jaume I a prendre les mesures oportunes.

La Resolució 36/IX aprovada per les Corts el 15 d’octubre de 2015,  insta a retirar les mencions honorífiques on figure el nom de persones condemnades per corrupció, delictes contra la hisenda pública i la seguretat social o per delictes contra l’administració.

En conseqüència des d’STEPV sol·licitem que es facen les gestions pertinents per a la retirada de la medalla de la Universitat Jaume I a Rafael Montero Gomis.