El company Joan Francesc Mira nomenat fill predilecte de València

L’Ajuntament de València ha atorgat la distinció com a fill predilecte de la ciutat a Joan Francesc Mira, escriptor, antropòleg i sociòleg, professor de grec de la Universitat Jaume I, “per la seua trajectòria intel·lectual, acadèmica i literària”. En el mateix acte s’ha distingit pòstumament com a filla adoptiva de la ciutat la mestra Carme Miquel i Diego.

És aquest un reconeixement ben merescut a una trajectòria exemplar, de compromís per la llengua, la cultura i el País, d’un intel·lectual que ha fet aportacions importantíssimes en el camp de la traducció d’obres cabdals de la cultura occidental, de la creació literària i de la reflexió i el pensament.

El professor Mira va ser cap de llista de la primera candidatura que el STEPV va presentar en unes eleccions sindicals a la nostra universitat, per la qual cosa des de la secció sindical de STEPV a la Universitat Jaume I volem donar-li l’enhorabona per aquesta distinció i celebrem el reconeixement.