A l’estiu tot el món viu!

S’han acabat les classes i en no res s’acabaran els exàmens, així que ja es podrà gaudir de l’estiu. Ara serà temps de deixar enrere les obligacions acadèmiques per dedicar-nos a nosaltres i a les nostres aficions. A l’estiu, en el temps d’esbarjo, hi ha hores per a tot! Si la vostra afició és la lectura,  us oferim diferents suggeriments perquè pugueu gaudir a casa, a la platja o al camp d’un bon llibre.

A la primera planta de la Biblioteca, com tots sabeu està ubicada la secció de temps lliure, on es troben les novel·les físicament. Però primer si vols consultar les últimes adquisicions de les novetats literàries, ho pots fer a Primo-descobriment, el nostre catàleg en línia. Què t’agradaria llegir una comèdia romàntica a partir de la història íntima de dues parelles? Doncs teniu El Corazón de la fiesta de Gonzalo Torné. Què prefereixes una de por? Llegeix  El Relato del monstruo! Ara bé, si el que vols és llegir en anglés perquè te’n vas de viatge, també en pots trobar de novel·les. Què no vols llegir en paper perquè portar el llibre a la maleta pesa molt? Què t’estimes més llegir en línia? Tens l’opció d’entrar al nostre servei de préstec de llibres electrònics. També allí pots trobar una bona selecció de revistes d’actualitat.

Però si estàs a casa i el que vols és veure una pel·lícula tranquil·lament gitat o gitada al sofà, no pateixes! També a la mateixa secció de temps lliure està la videoteca, on trobaràs més de 5000 DVD’s físics, entre pel·lícules i documentals. Només cal cercar pel títol al catàleg per veure si la tenim i fer la reserva, igual que els llibres. Després t’enviarem un correu electrònic per dir-te quan pots vindre a recollir-la a la biblioteca. Recorda que des de l’1 de juliol fins al 13 de setembre està actiu el préstec d’estiu i que podràs tornar els exemplars físics prestats, tant si són llibres com si són pel·lícules, quan comence el nou curs.

Ah, que vols escoltar música? També et donem eixa opció!  Pots connectar-te a la nostra Fonoteca en línia, des de la qual podràs accedir al fons de material discogràfic, en versió digital. Tenim a disposició teua estils musicals tan diversos com rock, pop, soul, blues, hip-hop, chill out, jazz, música instrumental, flamenc o música clàssica. En aquests moments comptem amb 101.507 unitats discogràfiques introduïdes en el nostre catàleg i amb 313.713 cançons digitalitzades, que poden ser escoltades sota llicència de la Societat General d’Autors i Editors (SGAE), en la qual s’autoritza serveis de música a la carta, sense descàrrega.

A gaudir de l’estiu!