Convocatòria de la Mesa Negociadora, divendres 19 de novembre

Convocatòria ordinària de la Mesa Negociadora el divendres 19 de novembre de 2021, a les 10.00.h  amb el següent ordre del dia:

1. Informe del president
  2. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la relació de sol·licituds de transformacions i promocions de places de professorat corresponent a la segona convocatòria ordinària de l’any 2021 d’acord amb els criteris del DCDI.
  3. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de canvis de dedicació docent de professorat ajudant doctor.
  4. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de professorat dels cossos docents universitaris i de contractat doctor, proposta de perfils i de la composició de les comissions de concursos d’accés i de les comissions de contractació amb la corresponent modificació de l’RLT de PDI.
  5. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places d’ajudant doctor i de la corresponent modificació de la RLT del PDI, i dels perfils de places de professorat ajudant doctor.
  6. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de barems específics per a concursos de professorat, ajudants doctors.
  7. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de canvi d’adscripció d’àrea de coneixement.
  8. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta del calendari laboral del PAS per a l’any 2022.
  9. Anàlisi, discussió i informe sobre el Reglament sobre els barems aplicables a les convocatòries de concurs per a la provisió de llocs de treball del PAS.
  10. Anàlisi, discussió i informe sobre la temporalitat del PAS i l’Oferta Pública d’Ocupació d’estabilització derivada de l’autorització de la taxa addicional per Reial Decret Llei 14/2021, de 6 de juliol, de mesures urgents per a la reducció de la temporalitat de l’ocupació pública.
  11. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de modificació de la relació de llocs de treball del Personal d’Administració i Serveis de la Universitat Jaume I de Castelló 2021.
  12. Torn obert de paraules