Convocatòria de la Mesa Negociadora, divendres 24 de setembre

Convocatòria ordinària de la Mesa Negociadora el divendres 24 de setembre a les 12 h, amb el següent ordre del dia:

• Informe del president.
  • Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de Professorat Contractat Doctor amb caràcter interí amb la corresponent modificació de l’RLT de PDI.
    Perfils PCDI setembre 2021
  • Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de barems específics per a concursos de professorat associat i professorat contractat doctor interí.
    Barem Història del Dret PCDI
    Barem Associats
    Barem CDI setembre 2021
  • Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la modificació dels Criteris per a la regulació de les convocatòries de places de professorat pertanyent als cossos docents universitaris a la Universitat Jaume I.
    Criteris Renovació Contractes ASOS EMC
    Criteris regulació places professorat
  • Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de concessió de semestres sabàtics per al 2n semestre del curs 2021/22.
    Semestres Sabàtics 2021-2022 2n sem
  • Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la modificació de l’Oferta Pública d’Ocupació del PDI per a l’any 2021 i l’anul·lació d’una plaça de professorat contractat doctor del concurs convocat per Resolució d’11 de juny de 2021.
    Modificació OPO PDI 2021
  • Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de l’oferta d’ocupació pública del PAS 2021.
    OEP PAS 2021
  • Torn obert de paraules.