STEPV en contra de la LOSU

STEPV ha presentat, dimarts 22 de setembre, una esmena a la totalitat a l’avantprojecte de Llei Orgànica del Sistema Universitari (LOSU) que el ministre Castells ha imposat sense comptar ni amb la comunitat universitària ni amb els representants dels teballadors i treballadores de la universitat.

El Sindicat continua lluitant per una universitat pública, gratuïta, feminista, laica, transparent i crítica, que fomente les llengües minoritàries dels diferents territoris de l’estat. Una universitat dotada amb un finançament públic i adequat, gestionada autònomament i participada per tota la societat, fora de les ingerències i interferències de gestió empresarial i, en general, de la gestió privada de la cosa pública.
D’altra banda, us recordem que l’avantprojecte de llei es troba en període d’audiència i informació pública, per la qual cosa qualsevol persona, organització o associació pot presentar al·legacions a la LOSU. El termini per fer-ho finalitza el 24 de setembre i les al·legacions s’han d’enviar a l’adreça de correu electrònic audiencia.publica@universidades.gob.es. En aquest enllaç trobareu tota la informació al respecte.
Salut!