Convocatòria de reunió de la Mesa Negociadora 22 de gener

reuniones_de_trabajoConvocatòria i documents per a la propera Mesa Negociadora que tindrà lloc el proper divendres, dia 22 de gener, a les 10:00 hores a la sala de reunions del gabinet del rectorat per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1.- Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la sessió anterior (doc 2).

2.- Anàlisi discussió i informe, de les “Línies bàsiques per a l’elaboració d’una proposta per al segon Programa de Millora de la Productivitat dels Serveis en la Universitat Jaume I. (2005/2008, prorrogat durant 2016) (doc 3)

3.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta d’establir un permís retribuït per les empleades públiques en estat de gestació (doc 4)

4.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de Normativa sobre el seguiment de l’activitat docent impartida a la UJI (doc 5)

5.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de Calendari acadèmic curs 2016/17 (doc 6)

6.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de Documentació per a l’organització del curs 2016/17 ( doc 7)

7.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de Criteris per a la regulació de les convocatòries de places de professorat contractat doctor i de professorat pertanyent als cossos docents universitaris a la UJI (doc 8)

8.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de Oferta d’Ocupació Pública de PDI per a l’any 2016.

9.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de convocatòria d’una plaça d’ajudant doctor a l’àrea d’Expressió Gràfica Arquitectònica i de la corresponent modificació en la RLT de PDI (doc 9).

10.- Anàlisi, discussió i informe  de la proposta de barem específic del departament de Dret Públic per als concursos de professorat associat (doc 10)

?11.- Torn obert de paraules.