Èxit de participació en l’enquesta de satisfacció amb el calendari laboral 2023

Abans de tot, volem agrair a totes les persones que heu participat les vostres respostes a l’enquesta de satisfacció amb el Calendari Laboral 2023. L’objectiu d’aquesta és conèixer l’opinió del PAS sobre el nou Calendari Laboral, per tal de traslladar-la a la gerència de la universitat, juntament amb la nostra posició al respecte, de la manera més fonamentada possible.

Hem recollit 184 respostes (28% de la plantilla*), de les quals el 64% són dones**, un 34% homes i un 2% es defineixen com a no binàries o una altra opció. Continuant amb el perfil de les persones que han contestat, per edat, el gruix de respostes, un 86%, són de la franja de 41 a 60 anys. De mitjana, l’antiguitat a l’UJI és de 19 anys. Un 69% de les persones que han contestat l’enquesta treballen en els serveis generals de la universitat, mentre que la resta (31%) ho fan en facultats, escoles o departaments. Quant al tipus de contracte, el 78% són funcionàries  o funcionaris de carrera, el 21% funcionàries o funcionaris interins, i un 1% personal laboral. Finalment, quant a la caracterització del perfil del PAS que ha respost a l’enquesta, un 59% són treballadores i treballadors del grup C1, un 14% del C2, un altre 14% de l’A1 i un 13% de l’A2.

Quant a la qualitat de les dades, ens sembla que són prou representatives del col·lectiu del PAS, tant pel percentatge de resposta recollida, com per l’error mostral, que hem calculat en un 6%. També la distribució de la mostra, per exemple per sexe, s’ajusta a les dades reals*.

Aquestes són les dades quant al perfil de resposta. Ara necessitem unes setmanes per analitzar els resultats amb més detall i comunicar-los a la gerència per tal de fonamentar la nostra postura crítica amb la implantació del Calendari Laboral de 2023. Un cop fet això, publicarem en la nostra web un document més detallat amb els resultats i la nostra valoració.

A continuació podeu vore unes gràfiques del perfil de resposta abans esmentat. Tingueu en compte que són les que genera automàticament l’aplicació Google Forms i que en l’informe final les elaborarem més cuidadosament per a que siguen més clares.

*Sobre 649 PAS, 62,40% dones i 37,60% homes, segons les dades de la “Memòria acadèmica i de responsabilitat social universitària 2021/2022
**Els percentatges estan arrodonits per a no mostrar decimals