Convocatòria de Mesa Negociadora, dilluns 22 de maig

Convocatòria ordinària de Mesa Negociadora, el dilluns 22 de maig a les 12.30 h amb el següent ordre del dia:

1. Informe del President.
  2. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de nomenament de professorat emèrit.
  3. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de comissions de servei de professorat pertanyent als cossos docents universitaris per al curs 2023/24.
  4. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de concessió de semestres sabàtics per al curs 2023/24.
  5. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de concessió de Venia Docendi per al curs 2023/24.
  6. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la relació de sol·licituds de transformacions i promocions de places de professorat, d’acord amb els criteris del DCDI, corresponent a la primera convocatòria ordinària de l’any 2023.
  7. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de contractacions i/o transformacions de PDI ordinàries per atendre les necessitats docents del curs 2023/24.
    * Professorat assistencial 2023-24
    *Proposta contractacions, renovacions i no renovacions professorat curs 2023-24
  8. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de professorat dels cossos docents universitaris, de contractat doctor i ajudants doctors, proposta de perfils i de la composició de les comissions de concursos d’accés i de les comissions de contractació amb la corresponent modificació de l’RLT de PDI.
  9. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la convocatòria de places de titular d’Universitat i professorat permanent laboral (PPL) per a estabilització d’investigadors amb acreditació R3 i de la corresponent modificació de la RLT del PDI.
  10. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de barems específics de professorat. (Barem per a la renovació dels contractes de Professorat Associat a temps parcial)
  11. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de la Modificació del reglament dels concursos de selecció d’ajudants, de professorat ajudant doctor, associats de la Universitat Jaume I de Castelló.
  12. Anàlisis, discussió i informe sobre la proposta de modificació de l’RLT del PAS.
  13. Torn obert de paraules.