Exposició CoEducArt 2023 a l´UJI

Des de l’STEPV-IV volem convidar-vos a la inauguració de l’exposició de treballs coeducatius d’escoles i instituts de Castelló CoEduArt, que tindrà lloc en el Hall de la Facultat de Ciències Humanes i Socials el divendres 26 de maig a les 13 hores.
L’exposició estarà oberta del 26 de maig fins al 12 de juny en el Hall de Humanes.

CoEducArt és un projecte- exposició resultat de tot un treball a les aules de les nostres escoles per tal que l’alumnat prenga consciència sobre:

• La vida i història de les dones
  • Desigualtat
  • Violència masclista
  • Les diferents bretxes que ens travessen com a dones.

L’objectiu és posar en valor el paper invisibilitzat de totes les dones que amb el seu treball, cures, empenta i dedicació lluiten per aconseguir una societat més justa i igualitària.

És una llarga senda que hem de continuar recorrent. La coeducació és el camí. Us esperem.