Lectura pública del manifest per la millora de les Rodalies, dimarts 11d’octubre

El proper dimarts dia 11 d’octubre, a les 12h, a l’Àgora, es farà un acte de lectura pública del manifest per la millora de les Rodalies aprovat pel Consell de Govern de l’UJI. Ens alegrem i animem a tota la comunitat universitària a afegir-se a l’acte. Tot i això, volem recordar que la secció sindical de l’STEPV va fer pública la seua opinió mitjançant la publicació d’un manifest el passat mes de maig, que us convidem a rellegir. Pot ser haguera estat interessant que des de la direcció de l’UJI s’haguera consensuat un document amb els diversos col·lectius universitaris per a que es defensara un manifest sentit com a propi pel conjunt de la comunitat universitària, no només pel Consell de Govern. Encara així, repetim, animem a tota la comunitat universitària a assistir el dimarts vinent, 11 d’octubre, a les 12h, a l’Àgora, per a la lectura del Manifest del Consell de Govern.