Convocatòria de Mesa Negociadora, dimecres 21 de febrer

Convocatòria per al dimecres 21 de febrer de 2024, de les 10 h, per celebrar la reunió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1. Informe del President.
  2. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta d’Oferta Pública d’Ocupació del personal docent i investigador per a l’any 2024.
  3. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta del Programa de suport a les activitats d’investigació i d’innovació i transferència del PDI de la Universitat Jaume I.
  4. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de Modificació DCDI per donar cobertura a la creació de figures interines per esgotament de contracte.
  5. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la Instrucció per regular la constitució de les comissions de selecció de places de personal docent i investigador de la Universitat Jaume I.
  6. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de transformació d’un contracte Beatriz Galindo vinculada a la promoció de places 2023.
  7. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta del Reglament de permutes del Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis funcionari de carrera de la Universitat Jaume I de Castelló.
  8. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta del Reglament de creació i gestió de borses de treball per al nomenament de personal temporal en les diferents escales i especialitats del Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis de la Universitat Jaume I de Castelló.
  9. Torn obert de paraules.