Reconeixement del triennis dels anys treballats a universitats públiques europees

Us informem de que si algunes de vosaltres heu treballat a universitats públiques europees en algun moment de la vostra carrera, teniu dret a què se us reconegui i us computen aquests anys per al càlcul dels triennis.

Tenim constància que en el seu dia, algunes companyes i companys es van aproximar al registre general de la universitat a demanar o preguntar per aquesta possibilitat, i que la resposta que van obtenir va ser que els anys a l’estranger “no computen”.

Afortunadament, d’acord amb la legislació vigent, ja fa algun temps que si es pot demanar aquest reconeixement de forma “prospectiva” (per a cobrar-lo a partir del moment en què es demana).
Per a demanar-ho us fa falta:

1) Emplenar l’annex I que adjuntem i reunir la documentació on se certifiquen les dades de la taula. Cal traducció jurada de la documentació.

2) Presentar una instància general (SOL·LICITO… EXPOSO…) per registre.

——————————

Os informamos que, si alguno de vosotros/as ha trabajado en universidades públicas europeas en algún momento de vuestra carrera, tenéis derecho a que se os reconozca y se os computen estos años pera el cálculo de los trienios.

Tenemos constancia que en su día algunos/as compañeros/as se dirigieron al registro general a pedir o preguntar por esta posibilidad y la respuesta que recibieron fue que los años en el extranjero no “computan”.

Afortunadamente y de acuerdo a la legislación vigente, hace algún tiempo que si se puede pedir este reconocimiento de forma “prospectiva” (para cobrarlo desde la fecha en que lo pidáis en adelante). Para pedir formalmente  que se compute este tiempo se requiere:

1. Rellenar el anexo I que adjunto y reunir la documentación donde se certifiquen los datos de la tabla. Se requiere traducción jurada de la documentación.
  2. Presentar una instancia general (SOLICITA… EXPONE…) por registro.