Resum de la sessió 9 del Claustre (22 de març de 2018)

El passat dijous 22 de març va tindre lloc la 9a i segurament darrera sessió del Claustre d’aquesta legislatura, amb el següent ordre del dia:

Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la reunió núm. 8 (22-11-2017).

1. Informe del rector.
  2. Informe de la gestió realitzada durant el mandat del Claustre.
  3. Informe sobre el Pla de Responsabilitat Social Universitària (RSU) de la Universitat Jaume I i aprovació, si escau, de la Comissió d’Ètica i RSU.
  4. Informe sobre la convocatòria d’eleccions al Claustre i a rector.
  5. Torn obert de paraules.

El Servei de Comunicació de la nostra universitat ja ha fet públic un resum genèric dels continguts tractats, però nosaltres voldríem fer arribar a la nostra afiliació i simpatitzants les intervencions de les persones que es presentaren al claustre amb el suport d’STEPV.

El rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, ha aprofitat la seua última compareixença davant el Claustre per a fer balanç de la seua gestió al capdavant de la institució durant els últims quatre anys, destacant l’estabilitat financera, la consolidació de Salut i Doctorat i l’excel·lència investigadora i docent. En aquest punt es va produir la intervenció de la nostra companya Carme Pinyana.

El Claustre aprova la composició i funcions de la Comissió d’Ètica i RSU de l’UJI: Després de la presentació de la Comissió d’Ètica i Responsabilitat Social Universitària (CERSU) de la Universitat Jaume I per part del comissionat del rector per al Desenvolupament de la Responsabilitat Social Universitària (RSU), Domingo Garcia Marzá, el nostre company Raül Burriel va fer una intervenció al respecte.

Finalment, el rector de la Universitat Jaume I, Vicent Climent, ha informat del calendari electoral per a l’elecció dels representants de la comunitat universitària al Claustre i a Rectorat, que tindran lloc el pròxim 16 de maig.