Convocatòria de Mesa Negociadora, dijous 23 de maig

Convocatòria per al dimecres 23 de maig de 2024, a les 12 h, per celebrar la reunió de la Mesa Negociadora, amb el següent Ordre del dia:

1. Informe del President
  2. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de comissions de servei de professorat pertanyent als cossos docents universitaris per al curs 2024/25.
  3. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de concessió de semestres sabàtics per al curs 2024/25.
  4. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de concessió de Venia Docendi per al curs 2024/25.
  5. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de la relació de sol·licituds de transformacions i promocions de places de professorat, d’acord amb els criteris del DCDI, corresponent a la primera convocatòria ordinària de l’any 2024.
  6. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de contractacions i/o transformacions de PDI ordinàries per atendre les necessitats docents del curs 2024/25.
  7. Informe sobre el Reglament de Selecció del Personal Docent i Investigador de la Universitat Jaume I.
  8. Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de l‘Oferta Pública d’Ocupació del Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis de la Universitat Jaume I de Castelló per a l’any 2024.
  9. Torn obert de paraules.

RESUM