Sessió telemàtica de la Mesa de Negociació, dimecres 13 de maig a les 9 h

Convocatòria per al dimecres 13 de maig, a les 09:00 h , per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, la reunió serà telemàtica

Ordre del dia:

1.- Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior ( Doc 1)
2.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de barems específics per a concursos de professorat contractat doctor interí, ajudant doctor i associat. (Doc 2.-AJD Hist Cont) (Doc 2.1.- PCDi Hist Antiga) (Doc 2.2.- psievo) (Doc 2.3.-Prof Associat psievo)
3.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de nomenament de professorat emèrit. (Doc 3)
4.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de concessió de semestres sabàtics per al curs 2020/2021. (Doc 4)
5.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de concessió de Venia docendi per al curs 2020/2021. (Doc 5)
6.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de sol·licituds de transformacions i promocions de places de professorat, d’acord amb els criteris del DCDI, corresponent a la primera convocatòria ordinària de l’any 2020. (Doc 6)
7.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de canvis de dedicació docent de professorat ajudant doctor (Doc 7.)
8.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de canvi d’adscripció d’àrea de coneixement (Doc 8)
9.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de contractacions i/o transformacions de PDI ordinàries per atendre les necessitats docents del curs 2020/2021 (Doc 9) (Doc 9.1)
10.-  Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta   de la convocatòria de places de professorat dels cossos docents universitaris i de contractat doctor, proposta de perfils i de la composició de les comissions de concursos d’accés i de les comissions de contractació. (Doc 10)
11.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta  de la convocatòria de places de Professorat Contractat Doctor amb caràcter interí i de la corresponent modificació de l’RLT del PDI (Doc 11)
12.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de modificació de l’RLT de PDI (Doc 12) (Doc 12.1) (Doc 12.2) (Doc 12.3)
13.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de modificació de la Normativa per al desenvolupament dels concursos d’accés a cossos de funcionariat docent universitari i dels concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor de la Universitat Jaume I de Castelló.
14.- Anàlisi, discussió i informe  sobre la proposta de la convocatòria de contracte d’una plaça de Professorat Investigador Distingit en l’àrea d’Economia Aplicada.
15.- Torn obert de paraules.