Sessió de la Mesa Negociadora, divendres 12 d’abril

Convocatòria de reunió per al divendres 12 d’abril, a les 09:00 hores, a la Sala de Juntes del rectorat
situada a l’edifici rectorat, 3ª Planta, per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1r.- Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior ( doc 1)
2n.-  Anàlisi, discussió i informe, sobre la proposta de Modificació de la Normativa per al desenvolupament dels concursos d’accés a cossos de funcionariat docent universitari i dels concursos de selecció de professorat col·laborador i contractat doctor de la Universitat Jaume I de Castelló (doc 2)
3r –  Anàlisi, discussió i informe, sobre la proposta  de modificació de l’acord sobre el pla de millora de les condicions acadèmiques i laborals del professorat associat a l’UJI (es va tractar en mesa tècnica) (doc 3)
4t. –  Anàlisi, discussió i informe, sobre la proposta  del Document d’Organització del Curs 19/20. (doc 4)
5è. – Anàlisi, discussió i informe, sobre la proposta de barems específics per a concursos de professorat associat, ajudant, ajudants doctors i professorat contractat doctor interí (doc 5.1doc 5.2doc 5.3doc 5.4doc 5.5doc 5.6doc 5.7doc 5.8doc 5.9doc 5.10)
–  Anàlisi, discussió i informe, sobre la proposta de la convocatòria de places de Professorat Contractat Doctor amb caràcter interí i de la corresponent modificació de la RLT del PDI (doc 6.1 –  doc 6.2doc 6.3)
7è.– Torn obert de paraules.

RESUM