Moltes gràcies!

Gràcies a totes i tots vosaltres STEPV és el segon sindicat més votat i en nombre de delegats (amb el 25,65% dels vots i 13 de 53 delegades i delegats). Som el sindicat que més creix, tant en vot absolut, com en percentatge de vot i en nombre de delegades i delegats gràcies al suport que ens heu donat.

Volem felicitar a totes les companyes i companys d’altres sindicats que han participat d’aquest procés, de UGT, CCOO i CSIF i especialment a les que han estat triades.

També a les persones de RRHH que han assumit la responsabilitat de posar en marxa la maquinària electoral i a totes les que han estat a les Meses de votació i de coordinació pel seu treball. Ha estat magnífic.

Les persones del nostre sindicat triades com a delegades son:

Junta de PDI
Anna Arnal Pons
Miguel Ginés Vilar

Comitè d’Empresa
Francisco López Segarra
Ana Mercedes Vernia Carrasco
Raül Burriel Calvet
Maria Lozano Estivalis
Maria Juan Porcar
Francisco Javier Ginés Sánchez

Junta de PAS
Jose Iglesias Ortega
Ana Tomás Catalán
Joan Antoni Andrés Balaguer
Carme Pinyana Garí
David Joan Marí Garcia

Amb tu!

Sessió de la Mesa Negociadora, dijous 22 de novembre

Convocatòria per al dijous 22 de novembre, a les 10:00, a la Sala de reunions del gabinet  del rectorat, per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1r.- Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior (Doc 1.)
2n.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de barems específics per als concursos de professorat contractat  (Doc 2).
3r.- Anàlisi, discussió i informe de la relació de sol·licituds de transformacions i promocions de places de professorat corresponent a la segona convocatòria ordinària de l’any 2018 i a la convocatòria anual per excel·lència a catedràtic d’universitat de 2018, d’acord amb els criteris del DCDI( Doc. 3).
4t.– Anàlisi, discussió i informe de la proposta de convocatòria de places d’ajudant doctor i de la corresponent modificació de la RLT del PDI (Doc 4.1–  i Doc 4.2).
5è.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de canvis de dedicació docent de professorat ajudant doctor i de la corresponent modificació de la RLT del PDI (Doc 5).
.- Anàlisi, discussió i informe, de la convocatòria de places de Professorat Contractat Doctor amb caràcter interí (Doc 6.).
7è.- Emissió d’informe  sobre la resolució de la convocatòria UJI-I3 per a la incorporació d’investigadors a la Universitat Jaume I(acció 3.3 del Pla de Promoció de la Investigació 2018) (Doc 7.).
8è.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta d’incloure una clàusula als contractes laborals superior a l’any. (Doc 8.).
9è.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de Calendari laboral 2018 (Doc 9.).
10è.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de convocatòria de 10 places de l’escala administrativa (Doc 10.).
11.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de derogació de la normativa denominada “Criteris per a la confecció de les convocatòries de proves selectives per a l’accés de personal funcionari (de carrera o interí) i provisió de llocs de treball (definitiu o temporal) de personal d’administració i serveis de la Universitat Jaume I.”(s’adjunta normativa que es proposa derogar com Doc 11.)
12.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de l’oferta Pública d’Ocupació per al PAS 2018 (Doc 12.)
13.- Anàlisi, discussió i informe de la proposta de modificació de la RLT del PAS (Doc 13.).
14.- Torn obert de paraules.

Resum de la Mesa negociadora

Acta 7 de 2018

Convocatòria de reunió del Claustre (Sessió 2, 8 de novembre 2018)

Convocatòria de la sessió número 2 del Claustre de la Universitat que tindrà lloc el dia 8 de novembre 2018, a les 9:30 hores, a la Sala d’Actes de la Facultat de Ciències de la Salut del Campus del Riu Sec, amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la reunió núm. 1 (10-9-2018).
2. Informe de la rectora.
3. Aprovació, si escau, de l’ús de videoactes.
4. Elecció de la Comissió d’Ètica i RSU. (Procediment CERSU)
5. Informe i deliberació sobre les Línies de Govern.
6. Informe sobre les Línies Pressupostàries.
7. Informe de la Sindicatura de Greuges.
8. Informe de la Junta Electoral.
9. Torn obert de paraules.

Resum de les intervencions al Claustre nº2

Sessió de la Mesa Negociadora, dijous 20 de setembre

Convocatòria de reunió per al dijous 20 de setembre, a les 10:00, a la Sala de reunions del gabinet del rectorat, per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1r.– Lectura i aprovació si escau de l’acta de la sessió anterior (Doc 1)
2n.– Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de modificació de la RLT del PDI (Doc 2) i ( Doc 2.1)
3r.– Anàlisi, discussió i informe  de la proposta de barems específics  per als concursos de professorat ajudants doctors (Doc 3)
4t.– Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de modificació del Calendari Acadèmic curs 2018/2019 (Doc 4)
5è.– Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de modificació de la RLT del PAS (Doc 5)
6è.– Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta d’acord per complementar les percepcions durant la IT fins aconseguir el 100% de les retribucions (Doc 6)
7è.– Torn obert de paraules.

RESUM DE LA MESA

Convocatòria de reunió del Claustre (Sessió 1, 10 setembre 2018)

Convocatòria de sessió número 1 del Claustre de la Universitat tindrà lloc el dia 10 de setembre de 2018, proper dilluns, a les 9:00 h en primera convocatòria i a les 9:30 hores en segona convocatòria, a la Sala d’Actes de la Facultat de Ciències de la Salut del Campus del Riu Sec, amb el següent ordre del dia:

1. Lectura i aprovació, si escau, de l’acta de la reunió núm. 9 (22-3-2018).
2. Presa de possessió i entrega de les acreditacions de claustral.
3. Elecció de la Mesa del Claustre.
4. Informe de la rectora.
5. Eleccions dels representants del Claustre en el Consell de Govern.
6. Eleccions dels representants del Claustre en les comissions de la Universitat.
7. Elecció de dos representants dels estudiants en la Junta Electoral.
8. Elecció de la Comissió de Reclamacions. (Atès que l’elecció de la Comissió de Reclamacions requereix majoria absoluta dels membres del Claustre us preguem l’assistència.)
9. Aprovació, si escau, de la composició i funcions de la Comissió d’Ètica i RSU.
10. Torn obert de paraules.

Per la consolidació dels llocs de treball. Perquè ja toca!

Finalitzada l’elecció de la rectora i de la resta de claustrals, és el moment d’elaborar el full de ruta per aquesta “legislatura universitària” en els temes laborals i de condicions de treball.

Per al PAS, entenem que la consolidació dels llocs de treball a la RLT ha de ser el primer que cal negociar, independentment de la resta de temes (canvis de complements, de funcions, de grau…), atés que és la millor manera de garantir el futur d’aquests llocs.

La inclusió de les places de fora de plantilla a la RLT permetrà que les i els funcionaris hi puguen optar en cas de concurs de mèrits i trasllats. Cal eliminar la inquietud que representa per al funcionariat interí que ara està cobrint-les, estar a un lloc de treball precari. És molt important pensar també que estem davant d’una convocatòria d’oposicions per a personal administratiu i que la plantilla ha de reflectir la realitat.

S’ha de reformar la normativa de borses per tal d’ajustar-la al que diu la llei sobre el manteniment de les borses constituïdes, entre altres canvis.

Entenem que aquesta reforma ha de servir per a aclarir, simplificar i donar publicitat al funcionament de les borses i no per establir “normes” que entren en contradicció amb altres “normes”, que emboliquen fins a un punt “anormal” la gestió de la plantilla que ha de regir-se amb criteris d’igualtat, mèrit i capacitat.

A la Mesa de Negociació, convocada per al 21 de juny de 2018, sense respectar el mínim legal de 48 h d’antelació, exposarem les nostres demandes als responsables de gerència, vicegerència i cap de servei de RRHH i demanarem explicacions sobre els darrers moviments de personal i com s’ha de cobrir la plaça de cap d’Unitat de Gestió, fins ara ocupada pel vicegerent.

Perquè ja toca!

Convocatòria de reunió de la Mesa Negociadora, dijous 21 de juny

Convocada per al  dijous 21 de juny de 2018, a les 09:00, a la Sala de reunions del gabinet del rectorat, per celebrar sessió de la Mesa Negociadora, amb el següent ordre del dia:

1r.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de modificació de la RLT del PAS (Doc 1)
2n.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de modificació del Calendari laboral 2018 (doc 2)
3r.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de nomenament de professorat col·laborador honorífic (Doc 3)
4t.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de barems específics per als concursos de professorat ajudants doctors (Doc 4)
5è.- Anàlisi, discussió i informe sobre la proposta de modificació de la RLT de PDI (Doc 5 i Doc 5.1)
6è.- Anàlisi, discussió i informe sobre de la modificació de la Documentació per a l’organització del curs 2018/2019 (Doc 6)
7è.- Torn obert de paraules.

Resum de la Carrera Professional a l’UJI

Aquesta és la cronologia de la implantació de la Carrera Professional a l’UJI:

Maig 2017: Enquadrament de funcionaris de carrera i laborals fixos per part de RRHH.
Es va enviar un correu amb l’enllaç a l’aplicació només als funcionaris de carrera (i personal laboral fix).
16/05/2017: Assemblea informativa carrera professional a càrrec del STEPV.
19/05/2017: Sol·licitud per part del sindicat a RRHH sol·licitant I’enquadrament en la carrera professional dels interins. Vam demanar assistència jurídica al sindicat per a la redacció de la sol·licitud, que es va distribuir i cadascú va decidir si presentar-la o no.
4/07/2017: Resolució del rector en que desestima la sol·licitud (que ens abocava a decidir presentar o no recurs de reposició abans de anar-nos-en de vacances).
27/07/2017: Recurs de reposició contra la resolució del rector.
11/09/2017: Resposta negativa al recurs.
13/11/2017: Demanda contra la Universitat pel reconeixement de la carrera professional. El sindicat va decidir que era un assumpte d’interés sindical, la qual cosa suposava que assumia part del cost.
6 persones vam presentar les sol·licituds individuals però amb l’assistència del STEPV (3 interins i 3 laborals). Hi ha almenys 2 persones que també han anat fent la seua via de reclamacions.
Les demandes dels funcionaris interins van al jutjat del Contenciós-Administratiu i les del personal laboral al jutjat de lo Social.
16/04/2018: Sentencia judicial favorable del Contenciós-Administratiu a funcionari interí.
9/05/2018: Declaracions del gerent en mesa negociadora (acta).
23/05/2018 i successius: Decret d’acord (“sentencia favorable”) per als laborals i es posa fi als processos judicials per que la Universitat reconeix les demandes (aplanament a la sentència).
7/06/2018: Assembla informativa sobre carrera professional per a interins i laborals a càrrec del STEPV, 11 i 17 h en la Sala de Premsa de Rectorat.
19/06/2018: Resolució del Rectorat de la Universitat Jaume I, per la qual es regula el procediment electrònic per a l’accés al sistema de carrera professional horitzontal del PAS funcionari interí i personal laboral temporal.
Juny 2018: Enquadrament del personal funcionari interí i laboral temporal, segons les quanties establertes  a la Llei 22/2017, de 30 de desembre, de Pressupostos de la Generalitat per a l’exercici 2018.